آ
-
آسیا، محمدحسین
نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]
ا
-
ارژنگ، محمد
هویت برند در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 7-16]
-
اسلامیفرد، غلامحسین
صعود و سقوط داعش و نقش رسانهها [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 19-38]
-
اسمعیلنژاد، معصومه
فضای مجازی و جغرافیاستیزی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 39-56]
-
اسمعیلنژاد، معصومه
بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامهسازان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 49-58]
-
البرزی، هادی
خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 57-66]
-
البرزی، هادی
تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانههای همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 25-38]
-
البرزی، هادی
فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 45-56]
-
البرزی، هادی
جهتگیری رسانههای خبری عربزبان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 7-18]
-
البرزی، هادی
روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
-
البرزی، هادی
بازیهای دیجیتال، واقعیت افزوده و سواد سایبری [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 43-54]
-
امجدی، گلناز
جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 39-48]
ب
-
باقریان، مهدی
معجزه ارتباطات شبکهای [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 7-7]
-
بشیری، سعید
تأثیر فضای مجازی بر توسعه سیاسی؛ با تأکید بر شبکههای اجتماعی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 25-44]
-
بهبودی مقدم، زهرا
کاربرد تکنولوژیهای نوظهور و رسانههای اجتماعی در نظام سلامت [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 25-34]
-
بهزاد مقدم، سهیلا
خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 57-66]
-
بهزاد مقدم، سهیلا
فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 45-56]
-
بورقانی فراهانی، سهیلا
به بهانه حادثه ساختمان پلاسکو تهران [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 5-6]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
نقش مدارس هوشمند در یادگیری دانشآموزان؛ از دیدگاه دبیران دبیرستانها [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 9-24]
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
تبیین مفهوم سواد رسانهای و ابعاد آن [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 19-28]
ج
-
جنت، اعظم
تصویر کتابخانه۴/۰: ایجاد یک مدل برای کتابخانههای آینده [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 73-82]
-
جهانشاهی، امید
تکنیکهای جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
-
جوادی، کبری
روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیتهای حضور در شبکههای اجتماعی [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 41-52]
ح
-
حاج محمدی، مریم
نگاهی به اهمیت سواد رسانهای در استفاده از تلفنهای همراه هوشمند [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 37-46]
-
حاجی پور، مرضیه
استفاده از رسانههای اجتماعی، در مدیریت بلایای طبیعی [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 21-30]
-
حسینی، سیدجمال
نقش رسانههای نوین در نظام ملی نوآوری [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 4-6]
-
حقشناس، مریم
جایگاه رسانههای اجتماعی در آموزش مجازی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 4-6]
-
حقشناس، مریم
روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
-
حقشناس، مریم
ترویج فرهنگ یادگیری و تغییر رویکرد مؤسسات آموزش عالی مجازی [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 11-20]
-
حقشناس، مریم
تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 7-14]
-
حقشناس، مریم
همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 35-42]
-
حقشناس، مریم
ظهور رسانهها، در نسل آینده سیستمهای یادگیری مجازی [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 5-6]
خ
-
خاکی، اعظم
نقش دیپلماسی ارتباطجمعی در دیپلماسی عمومی ایران درمواجهه با آمریکا [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 17-40]
-
خجسته، حسن
تکنیکهای جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
-
خسروانی، عباس
چالشهای مدیریت و شاخصهای کارآمدی آن در روابط عمومی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 41-51]
-
خسروانی، عباس
رویکردها و راهکارهای مدیریت شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 57-78]
-
خسروانی، عباس
نقش سواد رسانهای در ارتقای امنیت عمومی شبکههای اجتماعی [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 29-36]
-
خوشحالی، زهرا سادات
روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
د
-
دانشمندی، زهره
بررسی میزان شادی و نشاط در خبر [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 9-24]
ر
-
رستگار، امیر
کاربرد تکنولوژیهای نوظهور و رسانههای اجتماعی در نظام سلامت [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 25-34]
-
رشیدی، سحر
کارکرد سرگرمی در ارتباطات بینالملل، با نگاهی به نقشآفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 25-46]
-
رهنما، شهریار
بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومیها در ایران [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 11-24]
س
-
ساعی، محمدحسین
نقش صداوسیما در بهبود سواد سلامت شهروندان [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 57-68]
-
سرابی، سعید
شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
-
سعد، علی
آیا محتوای کاربر تولیدشده (CGU)، سایر رقبای خود را شکست میدهد؟ [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 31-40]
-
سلیمانیان، علیاصغر
تحلیل محتوای مقایسهای ارزشهای سیاسی در سرمقالههای روزنامه کیهان و مردمسالاری در سال 47 [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 47-64]
-
سلیمانیان، علیاصغر
تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانههای همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 25-38]
ش
-
شاکرینژاد، محسن
شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
-
شکری رفسنجانی، رضا
جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 39-48]
-
شمسایی نیا، رامین
تأثیر فناوریهای نوین ارتباطی بر جنبش دانشجویی [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 6-8]
-
شمسایی نیا، رامین
فرایند تصمیمگیری در مدیریت رسانه [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 31-48]
-
شمسایی نیا، رامین
پوشش انتخابات خارجی در ایالاتمتحده؛ الگویی از جریان اخبار بینالمللی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 55-66]
ص
-
صالحی فر، آرزو
نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]
-
صفائینژاد، قاسم
آیا نشر دیجیتال چاره کار کتابخوانی است؟ [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 4-8]
-
صفایینژاد، قاسم
پستمدرنیسم و مدیریت رسانه [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 53-75]
-
صفایینژاد، قاسم
سرعت تغییرات، رسانهها و چابکی سازمانی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 4-6]
-
صفایینژاد، قاسم
اداره هولدینگی رسانه و همافزایی در آن [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 7-8]
-
صفایی نژاد، قاسم
جریان سازی در فضای مجازی، با تأکید بر رسانههای اجتماعی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 15-34]
-
صلواتیان، سیاوش
هویت برند در سازمانهای رسانهای [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 7-16]
ض
-
ضیایی پرور، حمید
کارکرد ارتباطی و رسانهای شبکههای اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 9-18]
ط
-
طاهری، افسانه
ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 59-72]
ع
-
عباسی، حجت
اعتبار رسانه و اعتماد مخاطبان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 6-8]
-
عبداللهی، نیلوفر
روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
-
علیاکبری، سعیده
تأثیر میزان استفاده از رسانههای خارجی (ماهواره،)بر ارزشهای فرزندان [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 63-74]
-
علی بخشی، بهمن
روابط عمومی بهعنوان یک صنعت [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 9-10]
-
علی عسکری، زهرا
نقش مدارس هوشمند در یادگیری دانشآموزان؛ از دیدگاه دبیران دبیرستانها [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 9-24]
ف
-
فرح گل، پوریا
نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]
-
فرضی، آزیتا
تکنیکهای جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
-
فولادی، دانوش
ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 59-72]
ق
-
قمصریان، مهدی
روابط عمومی در اغما [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 4-6]
ک
-
کربلایی حاجیاوغلی، حسن
بررسی جایگاه و نقش نهادها در توسعه سواد رسانهای در کشور [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 59-75]
-
کربلایی حاجیاوغلی، حسن
بررسی و مطالعه نظری؛ رابطه اقناع و سواد رسانهای [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 49-62]
-
کربلایی حاجیاوغلی، حسن
طراحی الگوی توسعه رهبری استراتژیک، در سازمانهای رسانهای ایران [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 7-20]
ل
-
لطفی دهخوارگانی، لیلا
بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامهسازان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 49-58]
م
-
متولیان، فاطمه سادات
بازنمایی خانواده، در سریالهای شبکههای ماهوارهای [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 47-58]
-
مجیدی، حسن
جهتگیری رسانههای خبری عربزبان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 7-18]
-
مرتضوی، محمودرضا
نقش دیپلماسی ارتباطجمعی در دیپلماسی عمومی ایران درمواجهه با آمریکا [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 17-40]
-
معراجی اسکوئی، شلاله
جهانوطنگرایی و اثر ارتباطات جهانوطن بر فرهنگ ملی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 51-63]
-
منعمی، مجید
بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی بر توسعه فرهنگی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 69-86]
-
مهدیپور، فرشاد
مدیریت مطبوعات، برشی از سطح به عمق [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 4-6]
-
مهدی نژاد، رسول
رهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه، از دیدگاه امام و رهبری [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 49-77]
-
مولوی، مهدی
بررسی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند برای ورود به بازارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 33-40]
-
میاندهی، داود
مقایسه تطبیقی اخبار ایرنا و بیبیسی فارسی با موضوع داعش [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 67-84]
ن
-
ناصری طاهری، عباس
راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیتها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
-
نجاتی، میثم
شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
-
نجفی، یوسف
رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانوادهها [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 21-30]
-
نصرتی، مهدی
راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیتها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
-
نظری، هادی
بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
-
نعمتالهی، اکبر
ضرورتها و الزامهای جریانسازی شفاف و دقیق حوزه انرژی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 8-9]
-
نعمتی، داود
بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
-
نقاشیان، فائزه
تصویر کتابخانه۴/۰: ایجاد یک مدل برای کتابخانههای آینده [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 73-82]
-
نقبائی لنگرودی، سید رضا
رسانههای اجتماعی و مصرفکننده خبر مشارکتجو [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 41-58]
-
نیرومند، لیلا
رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانوادهها [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 21-30]
و
-
وردینژاد، فریدون
مخاطب کیست؟ [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 4-6]
-
وصالی، لیلا
روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانهای [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 10-10]
-
وصالی، لیلا
ادبیات در فضای مجازی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 7-8]
-
ولدی، سردار
نقش صداوسیما در بهبود سواد سلامت شهروندان [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 57-68]
-
ولوی، ابوالفضل
بررسی پروژه GOOGLE OUTERNET [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 35-48]
-
ولیزاده، محمدجواد
حقوق رسانه زیارت [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 65-84]
ی
-
یوسفی پور جدی، خدیجه
تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 7-14]
-
یوسفی پور جدی، خدیجه
همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 35-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد