آ

  • آسیا، محمدحسین نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]

ا

  • ارژنگ، محمد هویت برند در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 7-16]
  • اسلامی‌فرد، غلامحسین صعود و سقوط داعش و نقش رسانه‌ها [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 19-38]
  • اسمعیل‌نژاد، معصومه فضای مجازی و جغرافیاستیزی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 39-56]
  • اسمعیل‌نژاد، معصومه بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامه‌سازان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 49-58]
  • البرزی، هادی خلق بازاری بکر و دست‌نخورده برای تبلیغات محیطی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 57-66]
  • البرزی، هادی تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانه‌های همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 25-38]
  • البرزی، هادی فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 45-56]
  • البرزی، هادی جهت‌گیری رسانه‌های خبری عرب‌زبان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 7-18]
  • البرزی، هادی روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
  • البرزی، هادی بازی‌های دیجیتال، واقعیت افزوده و سواد سایبری [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 43-54]
  • امجدی، گلناز جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانه‌ای [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 39-48]

ب

  • باقریان، مهدی معجزه ارتباطات شبکه‌ای [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 7-7]
  • بشیری، سعید تأثیر فضای مجازی بر توسعه سیاسی؛ با تأکید بر شبکه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 25-44]
  • بهبودی مقدم، زهرا کاربرد تکنولوژی‌های نوظهور و رسانه‌های اجتماعی در نظام سلامت [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 25-34]
  • بهزاد مقدم، سهیلا خلق بازاری بکر و دست‌نخورده برای تبلیغات محیطی [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 57-66]
  • بهزاد مقدم، سهیلا فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 45-56]
  • بورقانی فراهانی، سهیلا به بهانه حادثه ساختمان پلاسکو تهران [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 5-6]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه نقش مدارس هوشمند در یادگیری دانش‌آموزان؛ از دیدگاه دبیران دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 9-24]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه تبیین مفهوم سواد رسانه‌ای و ابعاد آن [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 19-28]

ج

  • جنت، اعظم تصویر کتابخانه۴/۰: ایجاد یک مدل برای کتابخانه‌های آینده [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 73-82]
  • جهانشاهی، امید تکنیک‌های جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
  • جوادی، کبری روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 41-52]

ح

  • حاج محمدی، مریم نگاهی به اهمیت سواد رسانه‌ای در استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 37-46]
  • حاجی پور، مرضیه استفاده از رسانه‌های اجتماعی، در مدیریت بلایای طبیعی [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 21-30]
  • حسینی، سیدجمال نقش رسانه‌های نوین در نظام ملی نوآوری [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 4-6]
  • حق‌شناس، مریم جایگاه رسانه‌های اجتماعی در آموزش مجازی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 4-6]
  • حق‌شناس، مریم روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
  • حق‌شناس، مریم ترویج فرهنگ یادگیری و تغییر رویکرد مؤسسات آموزش عالی مجازی [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 11-20]
  • حق‌شناس، مریم تأثیر رشد شبکه‌های اجتماعی، بر فرایند هویت‌یابی مخاطبان مجازی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 7-14]
  • حق‌شناس، مریم همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 35-42]
  • حق‌شناس، مریم ظهور رسانه‌ها، در نسل آینده سیستم‌های یادگیری مجازی [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 5-6]

خ

  • خاکی، اعظم نقش دیپلماسی ارتباط‌جمعی در دیپلماسی عمومی ایران درمواجهه با آمریکا [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 17-40]
  • خجسته، حسن تکنیک‌های جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
  • خسروانی، عباس چالش‌های مدیریت و شاخص‌های کارآمدی آن در روابط عمومی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 41-51]
  • خسروانی، عباس رویکردها و راهکارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 57-78]
  • خسروانی، عباس نقش سواد رسانه‌ای در ارتقای امنیت عمومی شبکه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 29-36]
  • خوشحالی، زهرا سادات روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]

د

ر

  • رستگار، امیر کاربرد تکنولوژی‌های نوظهور و رسانه‌های اجتماعی در نظام سلامت [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 25-34]
  • رشیدی، سحر کارکرد سرگرمی در ارتباطات بین‌الملل، با نگاهی به نقش‌آفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 25-46]
  • رهنما، شهریار بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی‌ها در ایران [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 11-24]

س

  • ساعی، محمدحسین نقش صداوسیما در بهبود سواد سلامت شهروندان [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 57-68]
  • سرابی، سعید شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
  • سعد، علی آیا محتوای کاربر تولیدشده (CGU)، سایر رقبای خود را شکست می‌دهد؟ [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 31-40]
  • سلیمانیان، علی‌اصغر تحلیل محتوای مقایسه‌ای ارزش‌های سیاسی در سرمقاله‌های روزنامه کیهان و مردم‌سالاری در سال 47 [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 47-64]
  • سلیمانیان، علی‌اصغر تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانه‌های همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 25-38]

ش

  • شاکری‌نژاد، محسن شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
  • شکری رفسنجانی، رضا جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانه‌ای [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 39-48]
  • شمسایی نیا، رامین تأثیر فناوری‌های نوین ارتباطی بر جنبش دانشجویی [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 6-8]
  • شمسایی نیا، رامین فرایند تصمیم‌گیری در مدیریت رسانه [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 31-48]
  • شمسایی نیا، رامین پوشش انتخابات خارجی در ایالات‌متحده؛ الگویی از جریان اخبار بین‌المللی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 55-66]

ص

  • صالحی فر، آرزو نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]
  • صفائی‌نژاد، قاسم آیا نشر دیجیتال چاره کار کتاب‌خوانی است؟ [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 4-8]
  • صفایی‌نژاد، قاسم پست‌مدرنیسم و مدیریت رسانه [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 53-75]
  • صفایی‌نژاد، قاسم سرعت تغییرات، رسانه‌ها و چابکی سازمانی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 4-6]
  • صفایی‌نژاد، قاسم اداره هولدینگی رسانه و هم‌افزایی در آن [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 7-8]
  • صفایی نژاد، قاسم جریان سازی در فضای مجازی، با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 15-34]
  • صلواتیان، سیاوش هویت برند در سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 7-16]

ض

  • ضیایی پرور، حمید کارکرد ارتباطی و رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 9-18]

ط

  • طاهری، افسانه ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلاف‌های جنسیتی مشتریان مشاهده آگهی‌های تلویزیون [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 59-72]

ع

  • عباسی، حجت اعتبار رسانه و اعتماد مخاطبان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 6-8]
  • عبداللهی، نیلوفر روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
  • علی‌اکبری، سعیده تأثیر میزان استفاده از رسانه‌های خارجی (ماهواره،)بر ارزش‌های فرزندان [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 63-74]
  • علی بخشی، بهمن روابط عمومی به‌عنوان یک صنعت [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 9-10]
  • علی عسکری، زهرا نقش مدارس هوشمند در یادگیری دانش‌آموزان؛ از دیدگاه دبیران دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 9-24]

ف

  • فرح گل، پوریا نقش مدیریت رسانه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 75-82]
  • فرضی، آزیتا تکنیک‌های جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
  • فولادی، دانوش ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلاف‌های جنسیتی مشتریان مشاهده آگهی‌های تلویزیون [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 59-72]

ق

ک

ل

م

  • متولیان، فاطمه سادات بازنمایی خانواده، در سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 47-58]
  • مجیدی، حسن جهت‌گیری رسانه‌های خبری عرب‌زبان در انتخابات ریاست جمهوری سوریه [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 7-18]
  • مرتضوی، محمودرضا نقش دیپلماسی ارتباط‌جمعی در دیپلماسی عمومی ایران درمواجهه با آمریکا [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 17-40]
  • معراجی اسکوئی، شلاله جهان‌وطن‌گرایی و اثر ارتباطات جهان‌وطن بر فرهنگ ملی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 51-63]
  • منعمی، مجید بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر توسعه فرهنگی [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 69-86]
  • مهدی‌پور، فرشاد مدیریت مطبوعات، برشی از سطح به عمق [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 4-6]
  • مهدی نژاد، رسول رهیافتی برای تدوین الگوی مدیریت رسانه، از دیدگاه امام و رهبری [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 49-77]
  • مولوی، مهدی بررسی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند برای ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 33-40]
  • میاندهی، داود مقایسه تطبیقی اخبار ایرنا و بی‌بی‌سی فارسی با موضوع داعش [دوره 4، شماره 17، 1395، صفحه 67-84]

ن

  • ناصری طاهری، عباس راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیت‌ها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
  • نجاتی، میثم شناسایی عوامل اعتمادساز خبر سیما [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 19-32]
  • نجفی، یوسف رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانواده‌ها [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 21-30]
  • نصرتی، مهدی راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیت‌ها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
  • نظری، هادی بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
  • نعمت‌الهی، اکبر ضرورت‌ها و الزام‌های جریان‌سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 8-9]
  • نعمتی، داود بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
  • نقاشیان، فائزه تصویر کتابخانه۴/۰: ایجاد یک مدل برای کتابخانه‌های آینده [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 73-82]
  • نقبائی لنگرودی، سید رضا رسانه‌های اجتماعی و مصرف‌کننده خبر مشارکت‌جو [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 41-58]
  • نیرومند، لیلا رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانواده‌ها [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 21-30]

و

ی

  • یوسفی پور جدی، خدیجه تأثیر رشد شبکه‌های اجتماعی، بر فرایند هویت‌یابی مخاطبان مجازی [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 7-14]
  • یوسفی پور جدی، خدیجه همگرایی فضای مجازی و دنیای واقعی با فناوری اینترنت اشیا [دوره 4، شماره 26، 1395، صفحه 35-42]